neděle 24. září 2017

Pub U Dvou přátel - Dominikánská

"Tak kam půjdeme večer?" .. "Hmmm... co třeba ke dvoum přátelům?" .. "Ach jo, na Tábor? To je hrozně z ruky." Tak tenhle rozhovor už nezažiju, protože Pub U Dvou přátel otevřel druhou pobočku přímo v srdci města, na Dominikánské ulici. 

Už u vstupu vše doslova září novotou. Pub je rozložený ve dvou patrech, o místo k sezení tedy není nouze. Spodní patro je v suterénu, kde najdete také pódium, sloužící k hudebním vystoupením, stejně tak jako je tomu zvykem na Táboře. Jen se tu teď muzikanti nemusí tak mačkat :) Ostatně o tom, že tahle parta umí vykouzlit báječné koncerty, se mohl každý přesvědčit na nedávných 3. narozeninách.


Přízemní patro, kde je i bar, nabízí pohled na rušnou uličku, kudy korzuje spousta lidí, hledajících ... no třeba právě to pravé místo, kam jít na pivo. Já osobně jsem nadšená z toho, kolik je tam díky oknu do ulice přes den světla, to mi tak! strašně v některých podnicích chybí. 


Na Dominikánské najdete hned sedm rotujících píp, a to dokonce i s vlastním létajícím pivovarem Brewniverse. Mě osobně například zaujal jejich Oatmeal Session I.P.A. BOSSISLAV, uvařený v kooperaci s Pivovarem Pivečka. K dobrému piví neodmyslitelně patří také něco k zakousnutí. Pub U Dvou přátel láká svým výběrem hot dogů, které jsou podávány v masové i v bezmasé verzi, nezapomnělo se ani na hospodské poklady studené kuchyně, které si budete chtít dát při své každé další návštěvě.    


U Dvou přátel se jede v pivu a my #jedemevpivu s nimi, tak pojeďte taky!

1 komentář:

  1. Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat