úterý 24. listopadu 2015

Dřevěný sud

O podobných podnicích je radost psát. Když vidíte nadšeného majitele, kterého práce baví, rozumí pivu a věnuje se hostům, chcete to prostě poslat dál a udělá vám radost, když podnik díky vám navštíví klidně i jeden člověk, který by se o něm jinak třeba ani nedozvěděl. 


Pivo

Pan Pivečka si do pivnice vaří vlastní pivo pod značkou Létající pivovar Pivečka (taky vám to přijde tak nějak legrační, když se majitel pivovaru a hospody jmenuje zrovna pan Pivečka? :)). Pivovar nemá vlastní zázemí, ale pivo se vaří v různých pivovarech v okolí Brna (Pegas, Ohrada, .. na ten třetí si zaboha nevzpomenu). Už několikrát jsem na něj narazila v brněnských pivnicích - co si vzpomínám, tak např. U Alberta, U Dvou přátel, v Ochutnávkové pivnici a dalších. 


Na čtyřech pípách samozřejmě nabízí i další piva, většinou z minipivovarů. Já jsem v rámci ochutnávkové akce, kam jsem se dostala díky Zomato, ochutnala místní:
- Pivečka Bohemka APA 11°
- Pivečka Belgian Rye IPA 13°
- Pivečka Cascade IPA (New Zeland) 15°


Jak vždycky říkám, sto lidí - sto chutí. Mě osobně nejvíc zaujala Cascade 15°, díky pěkně vyvážené chuti, Bohemka 11° je moc dobré pitelné pivo, u kterého se dá prosedět část večera, úplně mě nezaujal Belgian 13°, který se vyznačuje, díky přidanému žitu, zakalením, které po pár týdnech mizí.


Jídlo

V pivnici musí být samozřejmě i něco na dlabání. Dřevěný sud nabízí škvarkovku, tvarůžkový chleba (a to tedy musím podotknout, že řádně rozleželý), nakládaný hermelín a utopenec.


Místní zajímavost

Na podniku se mi líbí, že pořádá srazy pivovarníků, kam může zavítat každý, kdo se snaží doma vařit svoje pivo nebo nad tím alespoň přemýšlí. Máte možnost vyměnit si zkušenosti, třeba i přijít na nějaký ten trik a ochutnat jak se daří vařit lidem se stejným koníčkem. 

Pro mě je Dřevěný sud podnikem, který můžu určitě doporučit. No a navíc ... poblíž Vystecu stejně není moc míst, kam zajít na dobré piví ;) 

Aktuální nabídku a plánované akce najdete na facebooku
Dřevěný sud Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Žádné komentáře:

Okomentovat