úterý 20. října 2015

PIVÁRIUM - ZELENÁ KOČKA

K Piváriu mám takový sentimentální vztah. Právě tady jsem kdysi dávno přišla na chuť pivům z minipivovarů. Je to hospoda, kde jsem zjistila, že podnik může mít víc než tři pípy na 10°, 11° a 12°, a i když ráda zkouším nová místa, sem se vždy ráda vrátím. 



Pivo

Jako ve všech pobočkách Zelené kočky (Pivárium, Grand restaurant, Pivovarský restaurant) najdete na stálo na čepu Dalešický ležák. Na dalších sedmi! pípách točí minipivovary. Často tu vídám třeba piva od Matušky a z Beskydského pivovárku, které patří k mým oblíbeným. Ceny jsou dost nadsazené, ale to je u pivnic v centru (Na Stojáka, Ochutnávková pivnice, ...) už takový standard. Při odchodu si pak můžete vybrat piví na doma z jejich napěchované lednice.


Řízené degustace

Co se mi na Piváriu hrozně líbí, jsou jejich řízené degustace, které se pokaždé zaměřují na jiný pivovar. Před pár lety jsem se zúčastnila jedné z prvních (tuším, že to byly Dalešice). Řízené degustace fungují tak, že si objednáte stůl pro vaši partu, sednete si a zaplatíte vstupné, v jehož ceně je i malé občerstvení. Číšník vám postupně nosí vzorky na degustaci, přičemž na kazatelně (taková místní rarita) stojí sládek daného pivovaru, který o svém pivu mluví a diskutuje s účastníky degustace. Dostanete i tabulku na hodnocení, kam si můžete poznamenat, jaké pivo vám chutnalo nejvíc. 



Příští degustace bude 22. 10. 2015 a představí se na něm Pivovar Glokner ze Svachovy Lhotky. Více informací najdete na facebooku Pivária

Jídlo

Přes den můžete jít do Pivária na obědové menu, večer pak skousnout k pivu různé nakládané sýry, grilované klobásy, žebra, tlačenku, topinky, atd. Pochutiny mívají vystavené v chladící vitríně u baru, takže můžete vybírat i očima.
Nakládaný hermelín
Nakládaná niva

Prostředí

Pivárium je útulně zařízené ve dřevě. Typický je pro podnik klavír připevněný na zadní stěně. Můžete si vybrat, zda budete sedět na vysokých židlích, případně si dát pivo na stojáka nebo si sednete ke klasickému stolu. Před začátkem řízených degustací přibyla kazatelna a nedávno přistavěli, díky opravdu vysokým stropům, dřevěné mezipatro, které zvýšilo počet míst na sezení. Díky bohu. Podnik je totiž tak oblíbený, že je problém večer sehnat místo. 



Venku je na teplé dny připravena zahrádka. Trochu mě mrzí, že je jen na sezení. Před pár lety (předtím, než se za rohem otevřela pivnice Na Stojáka), totiž měli zahrádku na stání, přesně na ty chvíle, kdy si chcete dát jedno rychlé, když jdete přes centrum. 



V Piváriu je zkrátka fajn a pokud chcete ochutnat více různých piv, tak neváhejte s návštěvou. 

Zelená kočka Pivárium Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

1 komentář:

  1. Pan Pedro Kontaktní e -mailové údaje, pedroloanss@gmail.com. To mi pomohlo s půjčkou 200 000,00 eur na zahájení mého podnikání a jsem velmi vděčný, bylo pro mě opravdu těžké snažit se udělat cestu jako svobodná matka, ale s pomocí pana Pedro Když sleduji, jak se moje firma roste silnější a také se rozšiřuje.
    Vím, že vás možná překvapí, proč tu takové věci dávám, ale opravdu musím vyjádřit svou vděčnost, takže kdokoli, kdo hledá finanční pomoc nebo prochází útrapami s jejich obchodem nebo chce zahájit obchodní projekt utrpení ..
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat