čtvrtek 17. března 2016

SCHROTT

Taky jste se jako malí chtěli podívat do útrob ponorky kapitána Nema nebo navštívit Verneovu ukradenou vzducholoď? Jestli vás to nepřešlo, tak běžte na pivo do Schrottu!! 




Schrott sleduji už od jeho otevření v lednu 2015 na místě bývalé Mandragory na Křence, a byla to láska na první pohled. Je to místo, kde vám nejen načepují super pivo, ale díky zajímavému interiéru nevíte, kam koukat dřív. 

Pivo

Na pípě se střídají zejména piva českých minipivovarů, pokaždé jsem tu narazila na něco, co jsem ještě nepila. Konkrétně naposledy třeba Indián American IPA 15° ze žďárského létajícího minipivovaru Mazaný lišák (zrovna já, jako rodilý žďárák jsem se na něj opravu těšila a nebyla jsem zklamaná). Jako další jsem si dala skvělé! Zimní varování American IPA 15°, dobře známé pivo z pivnice U Alberta. Pokud máte pivo rádi ... tady vás rozhodně nezklame ani nabídka, ani ošetření piva. 


Prostředí

Jak už jsem psala na začátku, prostředí je tu unikátní. O to víc mě mrzí pár věcí, které nejsou vychytané a dovedené k dokonalosti. Proč je třeba na záchodě parádní stylový, ale nefunkční kohoutek a pod ním je funkční, ale neparádní a nestylový? Proč je výzdoba jen na oko a něco "nedělá"? Třeba, zmáčknete páku na zdi a jinde na zdi se rozsvítí dioda. Jinak je ale radost sledovat pokaždé, když přibude nějaká zajímavá věcička ... třeba nový věšák :)


V pivnici se nekouří, ale ani vás nevyženou ven na zimu jako jinde. Pro kuřáky je vyčleněná místnost před vstupem do samotného podniku. 



Ve Schrottu se mimo jiné pořádají i koncerty, takže můžete spojit piví i s nějakou tou kulturní akcí a hudbou. :) Aktuální program je vždy na facebooku.

Schrott Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Žádné komentáře:

Okomentovat